Ibland händer det att du får en felaktig vara i din leverans på grund av den mänskliga faktorn. Skulle detta ske ska du ta kontakt med våran kundtjänst via order@sportfiskeprylar.se alternativt via formuläret som du kan hitta när du klickar på hjälpknappen nere i högra hörnet på din skärm.
Detta mail ska innehålla:
- Vilken felaktig artikel du har fått
- Vilken artikel det borde varit
- Ditt ordernummer eller screenshot på orderbekräftelsen där vi kan se ditt ordernummer (om du inte har kvar orderbekräftelsen så kan du logga in på sportfiskeprylar.se och hitta ditt ordernummer där)
Du kan kopiera och klistra in denna mall och fylla på med rätt info:
Ärende | Fel vara i leverans |
Ordernummer: (ordernummer) Felaktig artikel: (artikelnummer eller artikelnamn) Artikel som förväntades: (artikelnummer, namn eller länk) (övrigt tillägg här) |
När vi har fått detta mail kommer vi så fort vi kan svara med en retursedel som du kan skicka tillbaka varan med, och vi kommer skicka den rätta varan till dig. Detta självklart utan någon extra kostnad!